Beszélgetés részlet

Én:
Olvass :)
Nem tudom miert de ramtort egy olyen erzes h ezt meg kell irnom neked. :) 
Csak azt akarom h tudd h te fontos ember vagy. Tudom h sok gondod van es volt es epp ezert vagy te fontos. Hisz vegig eros maradtal, akkor is mosolyogtal mikor szinte semmi okod nem volt ra... Emlekszel mikor megismertelek mennyire padlon voltal? Biztos h igen... De eltelt egy kis ido es talan mar felaltal. Mindig mondtam neked h minden rosszat jo kovet es lehet te most vmi jo fele haladsz. Lehet a holnapod mar az uj boldog eleted resze lesz. En lennek a legboldogabb ha radtalalna tenyleg a boldogsag. Tudod en felnezek rad.. Hisz annyi gondod van de te meg is a magad modjan feldolgozod es eros maradsz. Tisztellek erte! 
Tisztaban vagy azzal h mit erzek irantat. Tudod h szeretlek, azt is h nem cs ugy mint barat. Sajnos v nem sajnos ezt en csesztem el meg regen de talan ez igy volt jo. Hisz ha akkor ugy dontunk h osszejovunk melegkent nem lettel volna igazan boldog velem es vege lett volna. Talan akkor el se mondtad volna h meleg vagy. De maradtunk baratok es nem veszitettelek el, itt maradtal nekem. 
Elkepeszto h meg sose talalkoztunk, van 40 ezer uzenetunk es beszeltunk 1x kb 2 percet es ennyire fontos szemely lettel szamomra.. Kb 10 honapja, oktober elejen, talaltam rad es barmin mentunk/megyunk/fogunk keresztul menni egyutt te mindig fontos helyet foglalsz el az eletemben!! Te mindig fontos leszel nekem..
Es tudom, hogy feltekeny vagyok.. Meg ha te ezt nem is tudod. Tegnap mikor lattam h kozel 9 percet beszeltetek (...-al)... Hat bevallom elbogtem magam. Es ez mindd azert mert nagyon szeretlek es nem arrol van szo h benned nem bizom.. Magamban nem bizom mert felek, tudom h talalhatnal nalam jobb baratot. En mindig ettol rettegek. Nem birnam ki ha elveszitenelek, mar azt se ha nem lennel olyan jo baratom mint eddig. Megvisel ha kicsit is romlik a kapcsolatunk, ha picit v nagyon osszeveszunk... Igen, erzekeny vagyok, tulsagosan is. Es egyik legnagyobb hibam h aki 1x ilyen kozel kerul hozzam mint te ot sose akarom elvesziteni. Lehet neha mar az agyadra megyek :) ezert bocsi.
Szoval cs annyi meg h tudd, te fontos ember vagy, cs edesebb vagy ha mosolyogsz, jobban imadnivalo ha vidam vagy. Es tudd mindig itt leszek barmi van/lesz!
Mosolyogj mindig (...) es legy boldog!!  
Ő:
Ahh (...). Koszonom szepen ez nagyon jol esett. De engem soha nem fogsz elvesziteni. Es igen lehet hogy vannak mas barataim(lesznek is),DE egyikkel sem apolok olyan bensoseges viszonyt es nem is fogok. Csak te leszel itt nekem,talan orokre.:) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mit is akarunk..?

!!

Ennyi..?