Öngyilkosság..?

( talán a folytatása... Depresszió )

Egy régebbi bejegyzésemben beszéltem erről pár szót de úgy gondolom elmondom mit gondolok róla.
Köztudott tény, hogy az öngyilkosságok száma évről évre csak nő. Az is ismert, hogy sokan azért teszik mert nem látnak más kiutat. Van, hogy a depresszió egyik végkimenetele lesz egy öngyilkosság. 

Most mondom, hogy nekem soha nem fordult meg a fejemben. Van erről egy véleményem, ami gondolom mindenki másnak is. Egyáltalán nem támogatom (hogy a fenébe támogatnám?!), hogy valaki így oldja meg a problémáit. Tény, hogy vannak nagyon nehéz időszakok az ember életében. De olyankor ne csukjuk be a szemünk és zárkózzunk be egy sötét szobába! Csináljuk pont az ellenkezőjét. Támaszkodjunk a barátainkra, hisz az igazi barát a bajban is barát és segíteni fog. Ne zárd be a szobád ajtaját és ki se dugd az orrod! Fogd magad és menj sétálni, ki a szabadba. Akár egy hosszú séta a városban vagy ha vidéken laksz akkor egy egész délutános kiruccanás a közeli mezőkre. Lehet most hülyének nézel de menj oda ahol senki sincs és ordítsd ki magadból mindent. Hisz a semmi közepén a legjobb ordibálni. Ezt legalább egyszer meg kellene csinálni annak, aki maga alatt van. Nem azt mondom, hogy mosolyogni fogsz utána de jobb lesz.

De az öngyilkosság, amiről írni akarok. Most csak általánosságban beszélek róla, hisz millió egy ok miatt fordulhat meg valaki fejében. De mindig arra gondolnak, hogy "NEKEM jobb lesz úgy". A fenébe is neked lehet, mert nem éled tovább az életed, de abba ugyan bele gondolnak, hogy a szeretteivel mi lesz?! Ott a családja, aki ha úgy van nem mutatja ki, hogy szereti de ott vannak baszki! A barátaival mi lesz, akik támogatják?! És ha van szerelme vele mi lesz?! Baszki, belegondolnak ebbe?! Vagy folyton a saját érdekeiket nézik és bele se gondolnak, hogy ha megteszi akkor a tette után mennyi ember törik majd össze? Valahogy most az érzem kicsit olyan maguknak valók azok akik megteszik. 

Áhh... Én szerintem sose fogom őket igazán megérteni. Értem én, hogy iszonyú nagy életfájdalmuk van de az sose lesz jó megoldás, ha elmenekülünk előle. Szerintem... Most erős leszek de azt kell mondanom, gyávaság a könnyebbik utat választani! És jöhetnek most hozzászólásban a különböző negatív komik de leszarom baszki! Legyen már annyi valakiben , hogy amit elcseszett hozza helyre valahogy. Menjek más országba, kezdjen új életet de ne okozzon több tucat embernek még nagyobb fájdalmat!

Szóval semmi értelme, nem éri meg ha valaki az élet helyett a halált választja..!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mit is akarunk..?

!!

Ennyi..?