Valami jó is

Hogy ne csak negatív dolgokat írjak és ne csak folyton ugyanarról az emberről beszéljek egy teljesen mást témában írok.
Bevallom, nekem sok, hogy szinte folyton negatív dolgokat írok. És szerencsére most történt egy kis jó dolog is velem. Ugyebár végeztem a sulival, megszereztem az érettségit és be kell látnom, hogy kicsit elegem lett a tanulásból. Szóval teljes mértékben átadtam magam az úgynevezett nagybetűs életnek.
Nekiestem az internetnek és munka után néztem. Egy hónap alatt lett is munkám aminek nagyon örültem, hisz már nagykorú vagyok. Szinte kötelességemnek éreztem, hogy anyagilag is besegítsek itthon. Ha nem is olyan huuu de borzasztó nagy összeggel de a kicsi is valami és az ember is jobb szívvel éli a "családi napokat" (jobb kifejezést nem találtam). 
És ami ennél is jobb, hogy életem első fizuját is megkaptam (nem publikus mennyi, annyi legyen elég, hogy amit akartam arra pont elég volt). De mit is akartam én..?
Több mint egy éve összespóroltam annyi pénzt hogy vettem egy telefont. Akkor nagyon jónak tűnt. Aztán a garancia lejárta után gyakorlatilag tönkrement. Vittem én márka szaküzletbe, szervizbe, szolgáltatóhoz de csak nem lett az igazi. Így első fizumból vettem egy normálisabb telefont, most lesz egy hónapja. És azt kell mondjam eddig nem bántam meg, hogy annyi pénzt adtam érte, mert tudom, hogy jó. :)
Hát ez a kis dolognak tűnő apróság, ami számomra nagy dolog dobta fel picit a szürke, monoton és szomorkás életem....

Apropó! Írtam, hogy valamivel el kell foglaljam magam. Rajzolással kezdtem de azt nem csinálhatom bárhol. Mindenhová nem hordhatok egy mappát és különböző keménységű grafitokat! Viszont említettem, hogy régen verseket írogattam. Egy nap megszállt "valami" egy újra írogatni kezdtem. Eddig született is 3 picike versike amit ha nem gond megosztanék veletek, írjátok meg Ti mit gondoltok róluk. :) Köszönöm.

"Nekem te vagy a mindenem
Ezt soha nem kétlem.
Nekem te vagy az egyetlen
Ezt hidd el nekem.
Nincs olyan, hogy lehetetlen,
Még olyan se, hogy ismeretlen.
Ismerem minden gondolatod
És ez elűz minden gondot.
Fejemben motoszkálsz mindig
Nekem nem volt senkim.. Eddig!"

~~

"Ez mind kínszenvedés
Hazugság az egész?
Azt mondtad szeretsz
Most még is elengedsz?
Ne tedd azt, hogy alszol
Miért nem válaszolsz?
Egy árva szót se érdemlek
Így hát mondom.. Ég veled!"

~~

"Olyan szépen indult minden,
Megláttad minden titkolt kincsem.
De minden jónak egyszer vége,
És sötét lesz az égbolt végleg.
Nem kellenek tettek, hogy megbánts,
Tudat alatt, az jobban fáj.
Semmi se tart örökké, 
Szerelmed már másé.
El kell, hogy engedjelek,
Talán még látlak.. Ég veled!"

~~

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mit is akarunk..?

!!

Ennyi..?